Adam - Agata Czykierda-Grabowska

Po polskich autorów nie sięgam aż tak często, sama nie wiem, dlaczego, ale z tyłu głowy mam głos, że lepiej może przeczytać coś innego... Może to dlatego, że nie mam zbyt wielkich oczekiwań względem tych książek, ale zawsze mnie one pozywanie zaskakują.

"Adam" z piękną okładką zachęca od razu, chociaż ma też ten vibe typowego romansu. Trochę mnie to zniechęcało, z drugiej strony od romansów nigdy nie odejdę, jestem zdania, że raz na jakiś czas trzeba dać odpocząć mózgowi od porwań, śmierci czy bardziej fantastycznych czy naukowych pozycji. 
"Nie jesteś ozdobą. Jesteś najważniejszym elementem układanki."
O książce..
Nasza bohaterka jest niekochaną córką, jej matka postanowiła z domu zrobić coś rodzaju ośrodku opieki dla dzieci, które szukają nowego domu, przez co dziewczyna czuje się czasami jeszcze bardziej odsunięta od mamy. Jednak to właśnie dlatego poznaje ona Adama. I tak zaczyna się historia. I przyznam, że kiedy czytam romans o dziewczynie, która za kilka miesięcy będzie miała 17 lat i chłopaku, który zaraz będzie 18-latkiem nie wytężam umysłu tylko zatracam się w książce. 
Dlatego zaskoczyło mnie tyle rzeczy w tej powieści! Bardzo spodobał mi się styl autorki, książkę zaczęłam czytać opalając się i połowa była za mną tak szybko! Będziecie na 70 stornie zanim się zorientujecie, obiecuję. Nie jest to, żaden typowy romans, autorka nie boi się pisać o seksie, w książce porusza ciężkie tematy, jak przemoc domowa, śmierć, problemy z rodzicami, samookaleczenie, gwałt na dziecku, alkoholizm, porzucone dzieci, ataki paniki.. i wiele, wiele więcej.
"Odkąd go nie ma, jest ze mną wszędzie."
Bohaterowie
Adam, chłopak po przejściach, który ma ciągle pod górkę, który miał problemy zanim zjawił się u dziewczyny w domu, a wraz z biegiem czasu miał ich jeszcze więcej. Dziewczyna okazała się być jego ostoją i na odwrót. Ona wiecznie pomijana przez rodziców w domu pełnym obcych dzieci, w końcu została zauważona przez chłopaka, z którym wbrew pozorom ma dużo wspólnego. Stają się dla siebie nawzajem siłą, ale także słabością. 
Ta książka jest niesamowicie emocjonalna, utożsamiłam się z bohaterką, przeżywałam jej emocje, czułam się jak zakochana nastolatka, ale też jak zrozpaczona dziewczynka. 
Bardzo polecam, zwłaszcza dla osób, które szukają emocjonalnego, dorosłego romansu, który zaskakuje na każdym kroku. 

Za możliwość przeczytania książki bardzo dziękuję znak.com.pl 
Pierwsze 50 osób, które zamówi tutaj z kodem ADAM dostanie -30% rabatu i darmową dostawę KLIK 


Wpadajcie na mojego instagrama, by być na bieżąco!
W związku z aktualizacją snapchata teraz jestem najaktywniejsza 
na instagramie instagram.com/marzenagarbacz
Fanpage (klik)

*Wszystkie cycaty pochodzą z książki "Adam" Agata Czykierda-Grabowska
Wszystkie zdjęcia oraz tekst są własnością: Zoella PL

Prześlij komentarz

0 Komentarze