"KOCHAJ" REGINA BRETT

Do tej pory czytałam tylko jedną książkę Reginy. No i mam też jej dziennik - jednak wiadomo, że ciężko nazwać to "książką". Ale posiadam "Jesteś cudem", którego nigdy nie recenzowałam, ale co jakiś czas wyciągam ją i pokazuję na snapchacie - jest genialna. Niestety "Bóg zawsze znajdzie ci pracę" oraz "Bóg nigdy nie mruga" jeszcze nie wpadły w moje ręce.
A jak już o tym mówimy. Czytając Regine od razu widać, że Boga kocha. Chociaż raczej na swój własny sposób odnajduje go. Ja do ludzi wierzących w Boga nie należę, bo uważam, że wierzyć  musimy w siebie. Ale dobrze, dzisiaj nie o wierze, tylko chciałam wspomnieć, że nie musicie nawet lubić Boga, a książki Reginy nadal da się czytać. I to z dużą przyjemnością.
"Idź na całość albo idź do domu." *
Powiem wam, że naprawdę nie wiem jak w pierwszych dwóch książkach. Ale w tej autorka naprawdę się otworzyła. Czasami aż czułam się niezręcznie czytając o tym co się  jej przydarzało. Zastanawiałam się co działo się w jej głowie, kiedy pisała te teksty. Bo łatwe to nie mogło być. Ja przed wysłaniem tego do kogokolwiek zawahałabym się jakieś milion razy.
Tytuł to "Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół." i tytuł ten wyjaśnia książkę bardzo dobrze, ale musicie być  też gotowi na mały szok. Bo Regina naprawdę dogłębnie sięgnęła w pierwszych rozdziałach do cierpienia z przeszłości. I o to tu chodzi. Musimy najpierw uporać się z przeszłością by ruszyć do przodu. Przypomina o terapeutach,jacy są ważni, mówi o swoich doświadczeniach z nimi, kto jej pomógł czy jak znaleźć dobrego psychologa.
"Jesteśmy superbohaterami dla wszystkich... poza sobą." 
Jest o tym jak pokochać siebie, ale wiecie, jak zdrowo pokochać siebie.
Wiecie też co jest niesamowite? Ta książka to chodzące za sobą cytaty. To według mnie udowadnia jak wiele można z niej wyciągnąć. Cała twórczość Reginy na lubimyczytac.pl to 410 cytatów. Dość imponujące według mnie. Strasznie polecam i tę książkę jak i przy okazji "Jesteś cudem", o której tutaj nigdy nie pisałam - obie te książki nie są łatwe ale warte przeczytania, zwłaszcza jeśli zależy wam na tym by mieć otwarty umysł oraz znaleźć trochę szacunku do innych i samego siebie. 

I tak na koniec.. założyłam bookstagrama, więc wszystkich miłośników instagrama i książek odsyłam tutaj: https://www.instagram.com/z.bookclub/

Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Insignis, które już kolejny raz chciałabym podziękować za ogół ich pracy!
snapchat: @instignis_media 
(Polecam ich obserwować, ponieważ często organizują fajne konkursy!) 

Pamiętajcie, że warto polubić mój fanpage https://www.facebook.com/zoesugg1990/ 
oraz zaobserwować mnie na snapchacie xloueh, czy instagramie @marzenagarbacz 
xloueh

*Wszystkie cytaty pochodzą z książki "Kochaj" Reginy Brett
Wszystkie zdjęcia oraz tekst są własnością: Zoella PL

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Czytałam jesteś cudem i bardzo fajnie wspominam lekturę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam! Było mnóstwo historii gdzie nie mogłam powstrzymać łez :D

      Usuń
  2. Może skuszę się na taką lekturę w jakiś jesienny wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ♥ Wkładam wiele pracy w wygląd i treść bloga, więc będzie mi naprawdę miło jeśli skomentujesz ♥
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych.