NIEBO JEST WSZĘDZIE JANDY NELSON - KLUB KSIĄŻKI ZOELLI (PDF)

https://youtu.be/izWPgT7h_qY
"Ta historia jest o Lenny, która jest 17 letnią, młodą dziewczyną, która ostatnio straciła swoją starszą/bardziej wybuchową/bardziej towarzyską siostrę. Śledzisz jej pogodzenie się z tą żałobą, jej emocjami, i jest to opowieść o
miłości i stracie. Dla mnie ta książka jest odkrywcza, ponieważ nigdy nie straciłam nikogo bliskiego dla mnie, za co jestem ogromnie wdzięczna. Była to książka naprawdę otwierająca oczy, było mi jej naprawdę przykro, kochasz jej postać, kochasz wszystkie te dziwne wybory, które podejmowała podczas żałoby, podczas kiedy była taka zagubiona w sobie. Obserwujesz ją w książce jak znów odnajduje siebie. Myślę, że [Jandy Nelson] stworzyła rodzinę Lenny naprawdę dobrze, ponieważ rodzina oczywiście odgrywa bardzo ważną część, kiedy tracicie kogoś, kto był bliski dla was wszystkich. To naprawdę interesujące widzieć jak to wpływa na dynamikę rodziny i jak to oddziałuję na każdego z nich, indywidualnie i naprawdę to lubię w tej historii. Myślę, że ta rodzina była kluczową częścią powodu dla którego tak polubiłam tę historię. Co dziwne, łapałam się na tym, że śmiałam się w niektórych częściach tej książki, jest w nią wplecione naprawdę dobre poczucie humoru oraz takie części, które łamią serce. Myślę, że ogólnie to była naprawdę dobrą książką do przeczytania."
"Niebo jest wszędzie, zaczyna się u Twych stóp" 
Witajcie na pierwszym spotkaniu klubu książki Zoelli.
Właśnie skończyłam czytać tę książkę. Mam ją niestety w pdf, a wiem, że w oryginalnej, papierowej wersji (pomijając cudowną okładkę)(Nawet nie wiecie, jak pragnę mieć je wszystkie w wydaniu klubowym) mamy prawdziwe jakby ksera liścików - które się przewijają przez książkę.

W sumie co ja mogę dodać, pokochałam rodzinę Lenny. Pokochałam ostatnie 1/3 książki na tyle, że kiedy zbliżałam się do końca nie chciałam, żeby był koniec, bo jest jeszcze tyle do powiedzenia. Zoe ujęłam całość tej książki tak dobrze, że nie wiem czy mogę coś więcej dodać. Po prostu polubiłam tę książkę. Nie chcę psuć zabawy, zostawiam was z tym co powiedziała Zoe i z tymi dwoma zdaniami ode mnie.


Po pdf książki piszcie na maila marzeena69@gmail.com w tytule wpisując Niebo jest wszędzie. Nie musicie nic więcej pisać, może być to pusty mail, ale jeśli chcecie dopisać coś od siebie - droga wolna.

Uwielbiam dostawać od was maile, gdzie chwalicie moją pracę, niezwykle budujące. Z niektórymi z was zamieniam więcej, niż dwa słowa, niektórzy nawet nie dziękują za książki, ale liczy się dla mnie to, że czytacie je, pamiętajcie, że to ważne. W wolnym wakacyjnym czasie, postarajcie się przeczytać cokolwiek! :)


tłumaczenie tekstu Zoe pochodzi z nagrania: https://youtu.be/izWPgT7h_qY
cytaty pochodzą z książki Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson

Prześlij komentarz

1 Komentarze

Witaj ♥ Wkładam wiele pracy w wygląd i treść bloga, więc będzie mi naprawdę miło jeśli skomentujesz ♥
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych.