O UWAŻNOŚCI KLIKA SŁÓW + KONKURS

Follow my blog with Bloglovin
(Po pierwsze. Przepraszam, że znów mamy przesyt lampek, po prostu nie mogę się oprzeć. Za każdym razem.)

Nie wiem jak wy, ale ja jestem dość pozytywną osobą, ale jak każdy zabieganą, i w zasadzie, czy pozytywni nie są ciut bardziej zabiegani? Nie ważne, serio, teraz nie ważne jakim typem osoby jesteście wy.
Każdy z nas dziennie robi tyle rzeczy że  w wolnym dniu nawet jeśli robimy "nic" to jesteśmy zmęczeni. Jakoś w okolicach nowego roku uświadomiłam sobie, że każdy z nas poświęca za dużo czasu na wszelkie zewnętrzne czynniki ale mało osób potrafi usiąść i oczyścić umysł. Uświadomić sobie jak wartościowi jesteśmy my sami, poświęcić minutkę, dwie albo trzydzieści na oczyszczenie umysłu i skupienie się na sobie. Powiedzenie samemu sobie, że jesteśmy super. I nikomu nic do tego.
Ale nie każdy to potrafi, dlatego dla wszystkich zabieganych ludzi, mogę polecić Dziennik Uważności i Kolorowankę Uważności.
Dziennik jest pięęęęknie przyozdobiony i zawiera zbiór teksów na wiele okazji, ale nie mam na myśli "wielkich okazji"; mam na myśli rzeczy, które nas stresują każdego dnia, a czasami trochę rzadziej, ale może nawet mocniej. (Prysznic, pobudka, pożegnania, gotowanie, porządki....itd..)
Natomiast kolorowanka to zbiór, no cóż, kolorowanek. Nawet jeśli nie jesteście artystami, to możecie zawsze usiąść i w pełni skupić się tylko na tym, dosłownie całym sobą. Powinniście spróbować. Poświećcie na to 15minut z 24 godzin i nie stresujcie się niczym w tym czasie, tylko wy.. i wasze liski.
Przy każdej książce jest zestaw kredek, które widzicie na zdjęciach, chociaż myślę, że zakup większej ilość odstresuje was jeszcze lepiej haha.
(PS. Dziennik kosztuje ok 35zł a Kolorowanka ok 15zł)
Okej, nie chciałam za dużo pisać, ponieważ sami powinniście się do nich przekonać a żebyście się nie znużyli czytaniem to na razie tyle. Mam nadzieję, że zdjęcia was zachęcą do zakupu :) Teraz przechodzimy do konkursowej części. UWAGA, bo WARTO!!

Wydawnictwo Insignis ogłosiło konkurs, w którym wystarczy pokolorować jeden z rysunków Emmy Farrarons z "Kolorowanki uważności", zdjęcie pracy trzeba zamieścić na Facebooku (w komentarzu pod postem konkursowym - klik) lub Instagramie (pamiętajcie o tagach #DziennikUważności #KolorowankaUważności i oznaczeniu @Insignis_media)
źródło: https://www.instagram.com/mikotini/

Do wygrania aż 18 książek! Będzie aż 6 zwycięzców, z czego każdy z nich wybiera po 3 książki wydane przez Wydawnictwo Insignis (przypominam, że Wydawnictwo wydało Girl Online, Girl Online w trasie, PointlessBook)

Konkurs trwa do 15 maja, godziny 23:59.

Waszą inspiracją mogą być prace z galerii dostępnej pod adresem: KLIK

Informacje szczegółowe KLIK 

Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. Oj tam, oj tam. Wcale nie jest za dużo tych lampeczek. Ja też je uwielbiam. Szkoda, że o konkursie dowiedziałam się tak późno, ale co tam. Trudno, przepadło. Masz super tapetę na komputerze :) Pa!
    http://rainbow-is--black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj ♥ Wkładam wiele pracy w wygląd i treść bloga, więc będzie mi naprawdę miło jeśli skomentujesz ♥
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych.