BIUROWE PRZECIĄŻENIE

Raz na jakiś czas czuję, że muszę być trochę bardziej zorganizowana. Kiedy się to dzieje, nachodzi mnie nagła potrzeba kupowania nowych notesów i zeszytów, które kończą leżąc na i tak już wysokim stosie, w zamiarze utrzymania mojego życia tak zaplanowanego, jak to tylko możliwe.
Wszyscy wiemy już teraz, że nowe ołówki właściwie nie oznaczają, że musisz być bardziej zorganizowany, ale zwiększają twoją miłość do twojego miejsca pracy, z którego korzystasz i to jest naprawdę ważne (przynajmniej tak sobie mówię). Używasz darmowego długopisu z ubezpieczalni? Może to czego potrzebujesz, to podarować sobie nowy długopis i gumkę w kształcie loda (Popsicle eraser dla tych z ameryki**w Anglii jest to ice lolly rubber**) żeby pokochać bycie odrobinę bardziej zorganizowanym. Jest coś bardzo ekscytującego w otwieraniu nowego dziennika, albo posiadaniu nowego stosu słodkich karteczek samoprzylepnych, które możesz przyczepić do stołu. Wracając do szkolnych dni, pamiętam że największym szczęściem kiedykolwiek zaczynał się rok szkolny było kupowanie nowego piórnika i wypełnianie go nowymi drobiazgami. Mimo że dorosłam, to moja miłość do papierniczych artykułów i tak nie przeminęła, teraz po prostu znajduję sposoby do używania ich w moim dorosłym życiu i karierze i to nadal napełnia mnie tym samym szczęściem co wtedy! Kto nie kocha tęczowych długopisów i ołówków z jedzeniem na nich?
Ostatnio wydałam trochę pieniędzy na zakupową wycieczkę do Bluewater i pomyślałam, że podzielę się z  wami swoimi zdobyczami, jako że wiem że wiele z was także podziela moją obsesję!

__________________________________________________________________
Ta część postu, nie jest częścią postu Zoe
Gumka lód w polewie malinowej
Gumka herbatnik
Coś co bardzo mi się spodobało - karteczki indeksujące 
Karteczki "Everything is beautiful" (zobaczcie jak wyglądają te karteczki TU)
Karteczki "Take Note" (zobaczcie jak wyglądają te karteczki TU)
Karteczki "Don't Forget" (zobaczcie jak wyglądają te karteczki TU)
Karteczki samoprzylepne w kształcie kota/słonia
Notatnik Koty/Psy/Pandy
Notatnik w złote kropki
Karteczki babeczki
Ołówki Happy Me CASS FILM (słabo to widać ale na ich końcach są napisy)
Długopisy Happy Me CASS FILM (tak samo jak wyżej)

Linki do rzeczy, które kupiła Zoe znajdziecie u niej w poście (klik) mam nadzieję, że spodobają wam się rzeczy, które sama też tutaj wpisałam :) 



Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Pięknie to wszystko wygląda, aż się chce być bardzo zorganizowaną jednostką *.*
    Pozdrawiam :)
    lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej nie wiedziałam że jest blog z tłumaczeniem postów Zoelli! Super pomysł! :))
    + Genialny wygląd bloga bardzo podobny do strony oryginalnej!
    Pozdrawiam Hdshua z http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wygląd bloga, aż się w nim zakochałam!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń

Witaj ♥ Wkładam wiele pracy w wygląd i treść bloga, więc będzie mi naprawdę miło jeśli skomentujesz ♥
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych.