Zoella Beauty I sprostowanie


Jestem TAKA podekscytowana dzieląc się w końcu tym, nad czym pracowałam przez ostatni rok!
Dziś wydaje moją własną markę: Zoella Beauty! Będzie dostępna online od JUTRA, a na Feel Unique i w sklepach od poniedziałku wyłącznie w Superdrug!






Będzie to:

Creamy Madly Dreamy Body Lotion - £5 
Soak Opera Bath Soak and Shower Cream - £5 
Blissful Mistful Fragranced Body Mist - £8 
Let's Glow Fragranced Candle - £5 Fizz Bar Fragranced Bath Fizzer - £5 
Guinea Pig & Eyes Makeup Bag/ Pencil Case - £8


Mam nadzieję, że pokochacie te produkty tak mocno jak ja je kocham! 


__________________________________________________________

Zoella Bauty została ostatnio powiększona o linię Tutti Fruity

"Mój nowy zestaw łazienka&piękno jest przełamaniem świeżych i owocowych zapachów, pozostawiających uczucie naładowanego energią i gotowego na stawienie czoła światu! Codzienne must-have i cudownie odprężające smakołyki z po prostu zbyt słodkimi opakowaniami - kto tego nie pokocha? Dodałam także ekstrakt z acai i jagody dla naprawdę owocowego fixu *wykonuje taniec szczęścia*. Więc chwyć któreś z nich i przygotuj się na uczucie odświeżenia i ożywienia!"

#ZOELLATUTTIFRUITY

W skład linii Tuttu Fruity wchodzą:

Zoella Beauty Tutti Fruity Scrubbing Me Softly Smoothing Body Scrub - £7
Zoella Beauty Tutti Fruity Kissy Missy Lip Balm - £3
Zoella Beauty Tutti Fruity Candy Cream Softening Body Lotion - £5
Zoella Beauty Tutti Fruity Foam Sweet Foam Shower Gel - £3
Zoella Beauty Tutti Fruity Fresh Fizz Fragranced Bath Fizzer - £5
Zoella Beauty Tutti Fruity Beauty Pouch - £6






Post powstał ponieważ chciałam także dodać, że w Polsce nie można NIGDZIE dostać tych produktów, chyba że coś przeoczyłam... 
Z chęcią napisałam bym z pytaniem czy Zoella Beauty będzie w Polsce, ale nawet nie wiedziałabym do kogo pisać.. niestety Superdrug czy Feel Unique nie działają w Polsce.. 
Jeśli ktoś z was ma jakiekolwiek propozycje to piszcie komentarze albo maile (marzeena69@gmail.com) 

I proponujcie posty, które chcecie aby się pojawiły.
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że teraz praktycznie nie pojawiają się tłumaczenia..

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. ona to w ogóle tępa nie zwalnia :P cud dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. na feelunique mozna zamowic. wysylka za darmo do polski dla zakupolw powyzej 10 funtow.

    OdpowiedzUsuń

Witaj ♥ Wkładam wiele pracy w wygląd i treść bloga, więc będzie mi naprawdę miło jeśli skomentujesz ♥
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych.