KTO RZĄDZI ŚWIATEM?



KOBIETY 
Jest Międzynarodowy Dzień Kobiet, który stanowi perfekcyjną okazję do rozmyślań i świętowania kobiet, które mają pozytywny wpływ na moje życie i inspirują mnie każdego dnia. W pokoleniu, gdzie coraz więcej i więcej kobiet szefuje i decyduje się nie przestrzegać zasad społeczeństwa, wyrywa się z formy i robi karierę, i goni życie dla ich samych i nikogo więcej, może być sporo grup dziewczyn przeciw dziewczynom. W dzisiejszych czasach to powinno przypominać nam wszystkim, że nie powinniśmy konkurować, osądzać się czy burzyć pośród nas, zamiast tego powinniśmy podnosić się na duchu, wzmacniać, zachęcać i wspierać nasze towarzyszki kobiety, i właśnie dlatego jestem tutaj dzisiaj. Jest tutaj tak wiele kobiet, które dały mi małą bryłkę mądrości życiowej, a wszystkie przyczyniły się do tego że dziś jestem kobietą taką jaką jestem.

Moja Mama - zawsze zachęcała mnie do odkrywania mojej kreatywności i nigdy nie ograniczała mnie w tym co mogłam lub czego nie mogłam zrobić. Nauczyła mnie jak się motywować i być wdzięczną za małe rzeczy w życiu. 

Moi Przyjaciele - mam swój dziewczyński gang, który naprawdę jest godny pozazdroszczenia. Moi przyjaciele, są jednymi z najbardziej inspirujących osób. Wszyscy z innymi pasjami, życiowymi mottami i pełni najlepszych porad o jakie w ogóle mógłbyś prosić. Za każdym razem, kiedy spędzam czas razem z nimi, odchodzę czująć się trochę bardziej zainspirowana.

Mama Alfiego - znam Amandę od prawie 5 lat i rozważam dodanie jej do mojej rodziny. Jest jedną z  kobiet z najbardziej otwartym umysłem i otwartym sercem jakie znam i chociaż nie uważam siebie za taką to odkąd ją poznałam stałam się bardziej współczująca i cierpliwa. 

Moja Manager - Maddie jest kimś z kim pracuję bardzo intensywnie przez wiele lat do teraz i patrzyłam jak wyrasta na pewną siebie, bystrą, odważną i zdecydowaną kobietę biznesu. To nie jest coś o czym jej kiedykolwiek wspomniałam, tak mi się wydaje, jako że to ona jest zawsze tą zachęcającą, wspierającą i chwalącą mnie,  daje mi napęd do poprawy siebie pod względem budowania silnej i bardziej elastycznej strony mojej osobowości, z którą często mam problemy. Kiedy widzę jak dokańcza swoje sprawy i bierze kontrolę nad trudnymi sytuacjami z absolutną łatwością - chłonę to jak gąbka!

Emma Gannon - pomimo, że Emma siedziałaby zaciekle w mojej kategorii "przyjaciół", chciałam dać jej jej własną małą sekcję, ponieważ nawet zanim byłyśmy przyjaciółkami, ta dziewczyna inspirowałam mnie nie do uwierzenia. Podczas czasu, kiedy czułam się bardzo odizolowana i trochę jakbym pchała się pod prąd w odniesieniu do mojego kanału stającego się sukcesem, a dużo ludzi odwracało się ode mnie - social media, a w szczególności Emma przemówiły. Nie obchodziło ją czy zostanie skrytykowana, czy że jej opinia przejdzie nie usłyszana. Nauczyła mnie, że mówienie co się myśli może być także bardzo potężnym narzędziem. Nie tylko dla reszty świata, ale dla mnie. Mówi o rzeczach bez złośliwości i w niezwykle godny i wnikliwy sposób, który mam za bardzo inspirujący i naprawdę odświeżający! 

Fearne Cotton - Spotkałam Fearne kilka razy i zawsze będzie jedną z moich inspiracją i "women career goals".  Jest jedną z najbardziej przyziemnych sław, jakie miałam przyjemność poznać. Jej etyka pracy i umiejętność posiadania czasu dla każdego jest bardzo ważnym narzędziem, które zawsze noszę ze sobą i o których nigdy nie zapomnę.

Davina Mccall - Podobnie do Fearne, Davina jest osobą, którą zawsze podziwiałam za jej zdolność do czucia się równą z innymi i akceptowaną. Pomimo, że nie spotkałam jej osobiście, Alfie był na tyle szczęśliwy, że spotkał ją, czas, który dała każdemu kto mógł go potrzebować jest zawsze ponad i poza. Była w branży od długiego czasu i jest powód ku temu! Wiem, że jeśli kiedykolwiek miałabym pytanie albo problem, dałaby mi trochę czasu, żeby pomóc mi i to jest coś, co jest bardzo godne podziwu i czego jestem zawsze bardzo świadoma na mojej ścieżce kariery. 

Adele - Po prostu za bycie przyziemną w świecie, gdzie pewnie czasami jej stopy nie dotykały ziemi. Pozostała prawdziwa dla samej siebie, niezależnie od tego co osiągnęła. 

Moi Widzowie/Czytelnicy - Nauczyłam się bardzo dużo od tych, którzy czytają, oglądają i komentują moje kanałach społecznościowych. Wszyscy jesteście jednymi z najodważniejszych, najsilniejszych i najbardziej zdeterminowanych ludzi, z którymi kiedykolwiek miałam styczność. Każda indywidualna historia albo rada, którą mi oferowaliście miały duży wpływ. To niezwykle specjalna rzecz, że kiedy wy uczycie się czegoś o mnie i moim życiu, ja także mogę się uczyć dużo od was też, tylko przez czytanie waszych komentarzy i tweetów. Niektóre z moich ulubionych mott życiowych albo cytatów, pochodzą właśnie z twittera! 

Mam nadzieję, że to zachęca was do myślenia o kobietach w waszym życiu, które mają wpływ na Ciebie, a jeśli tak, dajcie im znać! 

"Kiedy kobiety się wspierają nawzajem, niesamowite rzeczy się dzieją!"


Prześlij komentarz

0 Komentarze